Voturi vizibile. Da sau nu?
De ceva vreme utilizatorii Trilulilu s-au împărţit în două părţi. Cei care vor ca voturile să fie vizibile, şi cei care nu vor asta. S-au creat multe “lupte” din cauza acestei opţiuni. Credem că soluţia cea mai bună e să facem un sondaj. Aşadar, răspundeţi la întrebările de mai jos. În 9 martie vom lua decizia dacă voturile să rămână vizibile sau nu.
UPDATE: Conform rezultatului sondajului se pare că majoritatea utilizatorilor doresc ca voturile să fie vizibile. Normal, această soluţie nu are cum să mulţumească pe toată lumea. Ceea ce trebuie oricine să înţeleagă însă e că nu doar voturile contează în sistemul de calculare a importanţei unui fişier.
Pe deasupra, faptul că unii utilizatori reacţionează neadecvat când primesc note mici nu poate fi oprit decât prin opţiunea voastră de a-i adăuga în Lista Neagră. Asta deocamdată. Lucrăm însă pentru a introduce rapid şi opţiunile pe care le-aţi sugerat şi anume posibilitatea de a permite comentarii şi voturi la fişierele postate de voi, marcarea ca spam a mesajelor nesolicitate şi înlăturarea utilizatorilor care fac spam.
Mulţumim pentru participarea la sondaj şi pentru sugestii.
Gaşca Trilulilu
Tags: chestionar, poll, voturi
February 28th, 2008 at 12:52 pm
de fapt eu nu vreau voturi deloc….. dar vad ca nici nu se pune problema ….
February 28th, 2008 at 12:56 pm
dc trebuye votury?
February 28th, 2008 at 12:57 pm
nu styu cat face 4+11=? :d
February 28th, 2008 at 1:00 pm
@alhambra: voturi trebuie sa existe. Altfel nu am putea stii care sunt fisiere de urmarit si care nu …
February 28th, 2008 at 1:16 pm
uitati-va putin la ce e pe youtube, ca exemplu de ”frate mai mare”
4065 ratings
Login to rate
Views: 3,660,652
Comments: 2,960 Favorited: 9,587 times Honors: 0 Links: 5
Un video vazut de 3 mil jumate de oameni a fost ”votat” de 4065 de ori, dar a fost ‘’salvat” la ”favorite” de 9587 ori ! care indicator credeti ca e mai important, de cate ori a fost notat si cu ce note si de catre cine? sau de cate ori a fost ‘’salvat” de cineva sa-l mai vada si-a doua oara?
Please reflectati si la asta……
February 28th, 2008 at 2:06 pm
Subiect:
Targ
De la:
Want3d Want3d
Data:
8 Feb 2008, 10:45 AM
Mesaj: Daca mi-o dai s-o f*t pe mata, iti dau 5* .. nu cum dai tu cate 1.
lasa-ti sa fie vizibile
chiar daca is si tzarani ofticati=)) exde sus
February 28th, 2008 at 2:48 pm
@cob4l7 – daca want3d ti-a scris asta, n-ar trebui sa te superi, avand in vedere felul in care te exprimi, nimic nu-i intamplator…..
si a propos, ”lasa-ti” se foloseste in sintagme de genul ”lasa-ti parul pe spate (tu)”, poate voiai sa scrii ”lasati” (voi), nu?
succese !
February 28th, 2008 at 3:25 pm
@alhambra: sunt luate in considerare şi voturile pe YouTube. Şi noi luăm în considerare de câte ori a fost adăugat la favorite un fişier
February 28th, 2008 at 3:43 pm
de ce sa nu se afiseze voturile cui nu-i place sa viziteze alte site-uri
February 28th, 2008 at 3:45 pm
Cred ca notele sunt ceva statistic… cand mergi si votezi… votul iti ramane secret cu un scop anume… nu poti sa ii eii pe fiecare in parte sa faci teoria convingerii ca sa iti voteze doar cu 5 stelute… fiecare e subiectiv cand noteaza… de ce sa nu ii respecti parerea omului si sa te multumesti sa sti doar in medie cum este vazut videoul postat de tine sau poza, muzica… Cei ce au “inventat” statistica… au stiut ei ce au stiut si bine au facut…
Mi-ar placea sa vad intr-o zi candidatul la presidentie iti va spune pe nume si vine la o cafea la tine acasa la tine si la toti la care le solicita votul de sustinere… ca sa te convinga de ce merita el sa fie ales, doar pentru ca stie ca prima data l-ai votat pe concurent…
February 28th, 2008 at 3:57 pm
Cred că e mai bine să se afişeze numele celor care votează. În felul ăsta, te gândeşti mai mult înainte de a oferi un vot, atâta timp cât nu eşti anonim. Iar prin acest lucru, fişierele vor fi mai corect “notate”. Cred.
February 28th, 2008 at 4:22 pm
eu cred ca unii dintre voi luati prea in serios votul cu stele, va afecteaza prea tare. in fond si la urma urmei aproape tot ceea ce se posteaza aici sunt creatiile altora si nu ale voastre, dar, de acord, din entuziasm vreti sa le impartiti si cu ceilalti.
cum e mai bine ca un post sa aibe mai multi vizitatori: o stea (care din punctul meu de vedere nu inseamna neaparat naspa, asa cum apare pe site) sau nimic?
in plus, site-ul (laudabil fie efortul tuturor) a inceput sa se imbacseasca de aceleasi piese postate de zeci de ori. nu era o regula care zicea sa te interesezi daca piesa respectiva a mai fost deja publicata?
February 28th, 2008 at 5:03 pm
notele nu ma intereseaza,dar as vrea sa renuntati la concursul ala idiot “cel mai trilulilu utilizator”,care da nastere la majoritatea abuzurilor de pe site!oricum Sergiu sa te compari cu youtube…..”las-o in sange”!
February 28th, 2008 at 5:06 pm
Nu numai ca e bine sa stim cine si cum voteaza . Dar ar fi minunat daca am fi anuntati de indata ce cineva ne “altoieste” cu un 1 (adica , o steluta ) , pentru a-l putea rapid bloca. Pai va dati seama ce proportii ar lua TERORISMUL pe site in lipsa unui vot transparent ? Am fi la discretia tuturor nulitatilor care se defuleaza “incondeiindu-i” pe cei care depun eforturi – deloc mici – sa aduca ceva proaspat sau interesant.
February 28th, 2008 at 5:16 pm
Alleks cu “k”, impusca-te mai baiete. Un exemplu de mentalitate pur romaneasca: “te gândeşti mai mult înainte de a oferi un vot, atâta timp cât nu eşti anonim”. Adica daca toti incultii si distrusii se apuca sa uplodeze fisiere cu manele sau fisiere gen “basina in gura lu una =))” ,vezi linkul urmator
). Trilulilu devine pe zi ce trece, din cauza unor astfel de specimene si a calitatii uploaderiilor, limbajului folosit, tampitilor agramati, un promovator al prostiei. Daca vreti sa faceti ceva, inserati un “report user”, posibilitatea de a da “disable ratings” sau “comments” la fisierele uplodate, scoateti concursul ala cu tricoul, si scoateti tampenia asta cu posibilitatea de a vedea cine ti-a votat fisierul… e mult prea mult pentru gradul de civilizatie al specimenelor ce populeaza plaiurile mioritice, nivelul lor intelectual se rezuma la capsuni si audi a sez.
http://www.trilulilu.ro/prostu007/606b29c8e731a8 eu sa nu pot sa-l notez dupa cum apreciez din cauza ca inaptul care a postat se va “razbuna” (cel putin in mintea lui ingusta asta intelege ca face) trimitand mail-uri cu injurii sau lasand coment-uri aiurea la fiecare fisier pe care il uplodezi. Pt. ce va intereseaza notele ?? Va zic eu … pt. ca sunteti o generatie de cuponisti si mocangi si vreti sa puneti mana pe tricoul vietii
OFFTOPIC: M-a saturat sa fiu spamat cu sute de mesaje cu toate porcariile pe care le uplodeaza cutarica si cutarica. I dont give a fuck si nu o sa vedeti in vecii veciilor vreo nota de la mine pt acele fisere oricate mesaje imi veti trimite .. asa ca DROP DEAD.
February 28th, 2008 at 5:37 pm
cred ca ar mai bine daca toti utilizatori de trilulilu sa poate sa de un vot
pt ca sunt multi utilizatori nu cred ca e o solutie dor pt cei cu cont sa dea vot e un pic de discriminare dar e bine totusi sa se vada la cel care are fisierul bagat sa vada pe cei care iau dat vot dar vor fi multi care ii vor intoarce fav celui care ia dat o steluta si in cel mai rau caz poate ii vor bloca ceva ,de suntem romani ,ochii pt ochii inca mai functioneaza,eu atat va rog dati posibilitatea tuturor celor care acceseaza situl sa poata vota si ei …
February 28th, 2008 at 7:42 pm
Eu cred ca nu conteaza votul.Votul exprima parerea unei persoane , si nu calitatea fisierului postat. Ce ma deranjeaza sunt comentariile vulgare. Aici trebuie sa interveniti dvs , administratorii acestui sit.
February 28th, 2008 at 7:51 pm
mi se pare mai normal sa nu se stie…
February 28th, 2008 at 7:58 pm
pe toate siturile de profil se voteaza si nu e nici o brinza, nimeni nu da mare importanta la asta, dar romanii de fuduli ce sunt, uploadeaza toate tampeniile ce le gasesc pe net doar doar ajung in capul listei, este singurul obiectiv cand posteaza ceva, de aceea ii intereseaza atat de mult cine ii voteaza, si daca la o postare de rahat primesc nota mai mica de cinci sar de cur in sus si incep sa injure prin toate partile….
February 28th, 2008 at 8:24 pm
Pentru Sergiu: sunt de acord cu orice vot, dar as vrea ca unele fisiere, personale sau nu – dupa consideratia uploaderului – sa poata avea “voting disabled”… in felul asta s-ar putea evita multe “razbunari” (care, fie intre noi, sunt armele “cuiva”, vorba proverbului. Eu am patit-o, si nu as vrea sa se mai intample si altora, pentru ca in unele cazurri chiar este pacat, unii oameni au depus ceva efort ca sa faca aproape educatie muzicala sau imagistica, si pot sa spun asta fara retineri; nu mi se pare echitabil fata de ei…
February 28th, 2008 at 8:29 pm
February 28th, 2008 at 9:55 pm
Sa fie vizibile voturile, asa mi se pare normal. Sa stim si noi cum ne voteaza lumea:)) Ca tot am intrat in anul electoral…
February 28th, 2008 at 10:24 pm
levantzica – u vrei sa te razbuni pe ala care iti da 1
)))
February 28th, 2008 at 10:39 pm
Gabuzu! Ma doare’n cot de notele care mi se dau, si asa am doar cateva fisiere postate. Pot sa-mi dea toti 1, daca asa considera. Eu nu pot vota decat ceea ce-mi place (sau nu) cu notele pe care le consider potrivite. OK?
February 28th, 2008 at 10:42 pm
eu vreau sa sa vada voturile si sa poata vota numai cei care au videoclip sau melodie sau imagine pe trilulilu. si cei care da mereu nota 1 sa numai aibe voie sa voteze deloc asa arfi mai bine cred ca.
February 29th, 2008 at 3:14 am
vreau sa se vada votirile si daca mi se da nota 1 inseamna ca nota 1 merit…
ce nu-i asa????????
February 29th, 2008 at 9:41 am
Desi nu sunt adepta votarii consider ca e necesar:
1 sa existe transparenta si sa vada si ceilalti cand un individ rau intentionat apreciaza cu 1* toate fisierele pe care le-ai postat si, in acest caz, adminii sa ia masuri
2 sa se introduca ca si pe YT”rating disable”…pe mine nu ma intereseaza voturile … si voi sista votarea …Doresc sa aduc ceva nou de fiecare data si prin toate postarile mele vreau sa daruiesc neconditionat.Sunt fana a calitatii si niciodata nu voi intra intr-o competitie aici pt uploadul a mii de fisiere de proasta calitate(doar asa sa fie la nr)
3 Sa scoateti optiunea prin care poti trimite tuturor celor din lista orice fisier…Sincer, desi cam 100% din userii din lista mea de “prieteni” m-au adaugat ei…nu am indraznit sa-i derajez si sa-i oblig sa se uite la ce am postat eu.Consider ca fiecare e liber sa aleaga sa vada si sa asculte ceea ce ii place de pe acest site.
Cam atat…
February 29th, 2008 at 11:03 am
@Levantzica – glumeam .. dahh .. omg nush de ce o iei in serios … in fine
@Ocean – omule termina cu YT tau .. trilulilu.ro nu vrea sa semene deloc cu YT .. hai de acuma sa luam tot de pe Yt sau de pe alte site-uri si sa puna si pe trilulilu .. plm eu unu nu vreau sa semene deloc cu Yt
mai degraba intru aici decat pe YT .. desi multi de aici sunt lipsiti de bunul simt
February 29th, 2008 at 11:13 am
Cred ca principala vina este a administratorilor site-ului care permit prea adesea tonul vulgar si agramat, uneori sovin si misogin al unor retardati care nu ar avea ce sa caute pe acest site. Afisarea voturilor nu are nici un sens, deoarece cei care dau note de 1* sau comentarii proaste, au grija sa faca asta la adapostul unei a doua (sau mai multor) identitati, de aceea nu vei gasi nimic postat de ai, daca vrei sa te “razbuni” asa cum fac in mod prostesc unii. Din momentul in care s-au afisat notele, s-au imbogatit listele negre, dar si numarul de prieteni a crescut considerabil, si ei incearca sa se protejeze si sa se voteze unul pe altul. Ceea ce nu-i rau. Problema afisarii notelor a aparut din cauza unor idioti care “se jucau” aruncand cu note de 1* la tot ce misca. (vestitul “sa moara capra vecinului”). In mod normal, administratorii trebuiau sa se sesizeze si sa le interzica acestora accesul pe site. Punct. Dupa ani de comunism, romanii continua sa creada ca democratie inseamna sa faci ce vrei. Total gresit. Sa faci ce vrei fara sa deranjezi pe celalalt, asta e democratie. Sa ai consideratie fata de vecin, sa fii politicos si atent, sa-ti expui civilizat punctul de vedere… dar cam visez, nu? poate peste vreo 100 de ani se va intampla si in Romania una ca asta. Oricum, o chestie tot ar trebui facuta. Pt. greseli gramaticale grave, nu erori de tiparire, (mai ales din titlu) postarea ar trebui imediat stearsa. O alta MARE greseala a administratorilor, este TITLUL de cel mai trilulilu… care ii face pe unii sa posteze in nestire orice si oricat, doar-doar vor ajunge si ei acolo
) Va rog, domnilor… renuntati la asta! Si poate ar trebui creat un program care sa anuleze imediat orice postare care a mai fost facuta. Clar de tot! Am vazut clipuri postate in timp ce respectivul clip era pe prima pagina!!! Incredibil!!!
February 29th, 2008 at 11:18 am
Fratilor dar nu va place si voua cand va sunt apreciate upload-urile ???
February 29th, 2008 at 12:30 pm
de ce dracu fac upload ca nebunu daca voi (sergiu si copii) nu va ocupati de ele??
February 29th, 2008 at 12:33 pm
Si legat de voturi eu unul personal sunt de acord…..dar, dar sant foarte multi cretini care au mai multe identitatii si isi bat joc de munca noastra, a tuturor….
Si mai sunt un caz aparte legat de prieteni care iti dau frate n mesaje…..sa votezi sau sa dai un comment M-AM SATURAT……..zilnic 40-50 mesaje
February 29th, 2008 at 12:37 pm
Poate vreti numai note de 5***** ! Caci asta e rostul vizualizarii notelor: numai note de 5. Si atunci ma intreb ca omul natang: ce rost mai au notele ?
February 29th, 2008 at 12:41 pm
siad…..nu e vb de asta, vrem note dar macar sa fie apreciate cu bun simt nu sa vad acelasi user care pe toate fisierele mele sa-mi dea note de unu…acum intelegi????
February 29th, 2008 at 1:53 pm
Ca veni vorba… nu se poate pune un buton de raportare ca neadecvat? Nu ma refer la voturi, ci la spamurile care au început sa inunde situl (vezi cum sa faci bani pe gratis si alte abureli de-astea).
February 29th, 2008 at 2:10 pm
Grian … “ar sant foarte multi cretini” …”sant” se scrie “sunt” si “sergiu si copii” poate vroiai sa scri “si copiii”, altfel nu vad sensul … dar poate ai vrut sa fi mai “criptic”… Eu inca sunt de parere ca o mare parte din probleme tin de concursul ala idiot si de faptul ca s-a permis prea mare libertate uploaderilor in ceea ce priveste ce “urca” pe site. Deja putem spune, intr-o oarecare masura, ca trilulilu a devenit un fel de ManeleTube, si ca si consecinta, cum mustele sunt atrase de rahat, asa sunt atrasi si retarzii si incultii de mizerie si tiganie. Aveti comunitatea pe care v-ati creat-o si nu cred ca o sa se schimbe nimica, poate doar in mai rau… Nivelul prostiei e prea mare in tara asta si prostia se vinde bine… iar la urma urmei ceea ce conteaza e traficul, doar de acolo vin banii. Eu unul sunt cu trilulilu de la inceput, si chiar speram sa fie ceva curat si de bun gust. Din pacate, comunitatea a devenit ce a devenit, si in cele din urma vom pleca mare parte din cei cu mai mult de 2 neuroni, si veti avea o comunitate de mimoze. Spor la fotosinteza : certati-va, spamati-va, dati-va note de 1 si 5 intre voi, injurati-va,umpleti-va de mezeluri, intretineti acte sexuale cu decedatii familiilor “dusmanilor” prin mail-uri pana cand cand puteti. Dar la urma urmei tot plante ramaneti.
February 29th, 2008 at 2:37 pm
Logic ar fi nu, pe langa faptul ca se pastreaza confidentialitatea, este si practic ( cum ar fi sa mai tineti in baza de date si cine pe cine a votat mai mult de 24 de ore
) ? )
February 29th, 2008 at 2:46 pm
Hahahaha, voturile vor fi vizibile, ce naspa bre!!!
February 29th, 2008 at 3:40 pm
bre,d-aia avem sectiunea COMENTARII,cine apreciaza poate sa scrie acolo ce parere are,mai mult de atit multi scriu la Comentarii 10* ptr k nu le ajung cele 5 posibile cind le place ceva f mult.In loc sa ascultam si sa vedem chestiile misto de pe site-ul asta noi stam sa ne luptam cu mail-uri de amenintare si alte rahaturi.Eu zic PAS la votul vizibil!
February 29th, 2008 at 3:47 pm
Marius NZ – zici tu ceva! Eu sunt de acord cu voturile transparente. Iti gasesti mai usor prieteni cu gusturi apropiate de ale tale – cu alte cuvinte: Prieteni Agreabili!!! De asta ar trebui sa avem nevoie. Cat despre cei care nu stiu ca s-au descoperit metode de a fi civilizati……………cu sau fara voturi transparente – tot gasesc ei ceva de facut sa-si demonstreze prostia! Cel mai bine ar fi sa folosim Trilulilu pentru a ne simti bine! Cat despre note…….ar trebui sa existe o posibilitate de a primi note numai de la prieteni! Nu iti plac notele unei persoane? Nu-i un prieten potrivit tie – sterge-l din lista si odata cu el si problemele tale!
February 29th, 2008 at 4:17 pm
cred ca ar trbui sa vedem cine ne voteaaz fisisrele ca sa stim ce melodii sunt mai ,,trilulilu”
February 29th, 2008 at 4:20 pm
Din punctul meu de vedere nu ar trebui ca voturile sa fie vizibile, oamenii isi exprima parerea subiectiva despre acel fisier printr-un vot (daca doresc) si nu cred ca trebuie sa dea vreo explicatie cuiva de ce au facut asta, sau sa fie asaltati cu injuraturi sau amenintari din partea uploaderilor care nu le convine ca au primit un vot slabut (ceea ce sigur se va intampla daca veti lasa ca voturile sa fie vizibile).
Daca tot vreti sa faceti niste schimbari la site, de ce nu puneti un filtru la comment-uri? Ca enorm de multa lumea face spam in prostie sau foloseste un limbaj licentios, si chiar daca fisierul poate fi vizionat de minori cateodata comment-urile nu pot!
February 29th, 2008 at 5:17 pm
Agrimensorul K, esti bolnav
February 29th, 2008 at 5:46 pm
Mie mi-ar conveni sa shtiu cine si cum voteaza , astfel cine da voturi ar trebui sa si spuna de ce voteaza fisierul respectiv cu 1-2-3-4 sau 5 * . O zi super va doresc in continuare
February 29th, 2008 at 7:39 pm
urmariti videoclipul lansat de romaniidinafaratarii AUSTRIA
se poate si cu note.NU CONTEAZA NOTELE CONTEAZA PRETENIA NOASTRA VIRTUALA si schimbul de sms .
NU UITATI NEAPARAt http://www.trilulilu.ro/romaniidinafara/c4209a1e29da66
February 29th, 2008 at 8:48 pm
daca eu consider un fisier prost si-l notez cu 1,acel user,desi eu am un fisier f. bun…mi-l noteaza cu 1,ca asa am facut la el.deci…mai bine fara stiutul notelor date de useri.
February 29th, 2008 at 10:08 pm
nu e vorba ca da unu o nota de 1 sant uni care dau cate 4 sau 5 sau mai multe note de 1 la aceas persoana daca unu are vreo 30 de note numai cu note de 4 si de 5 si vine unu si i da nota 1 eu nu cred ca persoana aia da dupa merit nota 1. unu dau nota de 1 cu toate ca merita clipul sau melodia sau imaginia nota 5
February 29th, 2008 at 11:56 pm
frumos….

postat de horror13 acum 3 minute
pt cine vrea sa downloadeze mai multe filmuletze dp trilulilu (inclusiv asta) va recomand
http://www.povesteanoastra.ro/click.php?x=horror13
Acesta este un comentariu postat la unul din videourile mele.Acum cateva ore l-am pus in lista neagra..si iata-l “viu”..
March 1st, 2008 at 8:17 am
Ce nu-mi place mie e ca daca votez un fisier demn de nota 1 cu nota bine meritata cel care l-a upload-at se razbuna… votandu-mi TOATE fisierele cu nota 1 si punandu-si si prietenii sa faca acelasi lucru… nu mi se pare corect. + ca cineva mai sus a spus ca ar trebui sa se ia in considerare si adaugarea la favorite… pe youtube spre exemplu se afiseaza de cate ori a fost adaugat un fisier la favorite, iar eu personal ma bucur mai tare sa vad ca video-ul meu a fost adaugat de n persoane la favorite decat sa vad ca are 2 note de 5
March 1st, 2008 at 9:30 am
de ce nu pot sterge unele fisiere favorite? rog sa-mi raspunda cineva !!!
March 1st, 2008 at 9:46 am
@sorynyc – mersi pentru sustinere
din pacate, suntem putini, setea de razbunare, orgoliul, impaunarea e mare, asa ca….
March 1st, 2008 at 9:47 am
…adica ‘’sunt mari”, ca-s mai multe
March 1st, 2008 at 11:12 am
1. Este absurd sa ceri unui utilizator,inainte de upload , sa-si piarda timpul facand cercetari,investigatii cu privire la ce exista pe site.
Fiecare este liber sa uploadeze ce-i place,ceea ce il reprezinta sau are o semnificatie speciala pentru persoana sa.
Aceasta politica de a nu uploada ceva ce deja exista pe site este un nonsens.
Sunt “n”variatiuni pe aceeasi tema,unele mai bune,altele mai putin bune.
Care este problema?
2. Este bine sa se cunoasca si utilizatorul si nota.In acest mod poti sa-ti formezi o opinie vis-a-vis de cine,ce si cat intelege ce se intampla pe TRILU’ si daca se merita,in final,sa faci parte din aceasta comunitate.
3. PENTRU ADMINISTRATORII SITE-ULUI
TRILULILU ARE LICENTA YOUTUBE ?
March 1st, 2008 at 1:50 pm
io zic ca voturile ar trebui sa fie secrete, adica sa nu vedem cine cu cat ne-a votat fisierul posta
March 1st, 2008 at 1:51 pm
io asa cred
March 1st, 2008 at 2:45 pm
CU voturile e cam clara treaba…alta ar fi problema..cel putin in cazul meu..NU mai pot adauga fisiere la “favorite” nici sa dau note…ce ar putea fi…?
March 1st, 2008 at 4:37 pm
eu zic ca cel mai bine e ca voturile sa fie afisate!:D
March 2nd, 2008 at 1:33 pm
Aş dori să se blocheze IPul celor care au conturi multiple, de asemenea conturile fără niciun upload să fie şterse.
M-am săturat, efectiv SĂTURAT să văd săptămână de săptâmână acelaşi nou cont, de ex. juriu, ajuns acum la nr. 4 care să-mi voteze negativ toate upload-urile!
Remarca moderatorului Trilulilu, cea cum vă votul este subiectiv este absolut TEMBELĂ!! O fi pentru el, pentru mine nu e! M-am săturat să tot fiu întrebată de ce şi cum s-a votat cu 1!
Am upload-uri care au fost votate cu 1 de acelaşi psihopat/ pshiopată de câte 5-6 ori! Aşa ceva este absolut inadmisibil!
Acest site există datorită nouă celor care upload-ăm muzică, poze, videoclipuri, moderatorii ar trebui să se gândească şi la noi, mai ales la noi, deoarece PRIN noi ei îşi iau banii!
Zilnic primesc zeci de mesaje pe tema votului negativ şi a psihopaţilor de pe acest site, am obosit să-i tot trec pe lista neagră, chestia asta este ABSOLUT INEFICIENTĂ!
——-
Şi rezolvaţi dracului aberaţia asta cu intrebarea obligatorie, care in reply-ul pe care am vrut de 10 ori să-l dau nu exista, dar la care tot primeam mesaj de eroare că tb să răspund!
a trebuit să redescchid siteul pentru a putea răspunde! faceţi ceva, sau daţi-vă demisia! sincer, prefer a 2-a variantă!
March 2nd, 2008 at 3:10 pm
Sunt de acord sa fie voturi vizibile. Spre exemplu un destept (ALYN_www) mi-a dat la absolut toate fisierele 1* … Asa am aflat ce am de facut: l-am pus pe lista neagra.
Deci sunt PRO!
March 2nd, 2008 at 4:16 pm
O mare porcarie , cer sa se scoata lucrul asta deoarece de fiecare data de cand am inceput sa dau nota “1″ , fiecare ma apeleaza pe privat cu injuraturi shi incep sa tot o dea in shmekerie , nu are voie omul sa dea nota 1 ca este injurat de altzii ?!?!?!
Daca nu se suporta intre ei sa primeasca note de 1 , sa-shi shtearga contul de pe site sau sa shtearga fishierele , este site public , fiecare da ce note vrea , nu conteaza unde sau cand ! Prea multzi orgolioshi pe acest site , echipa Trilulilu , rog din toata inima sa luatzi masuri in privintza mesajelor private la proteste
March 2nd, 2008 at 4:24 pm
E mai bine sa vezi cine iti voteaza fisierul pt a sti cine a votat
March 2nd, 2008 at 4:37 pm
http://www.trilulilu.ro/oceanflower1/da28b1dad37e33
o sa se umple situl de astfel de indivizi care fac reclama…isi fac de cap pe site pentru ca lista neagra e o utopie….ii adaug si reapar..poate sa imi spuna cineva ce se intampla?
March 2nd, 2008 at 7:18 pm
Fantasy ba are voie omul să dea nota 1, dar te rog să-ţi imaginezi câtă răbdare (a se citi PARANOIA) trebuie să aibă cineva pentru a vota cu 1 peste 400 de upload-uri, din mai bine de 5 conturi!
March 2nd, 2008 at 7:55 pm
Pe mine nu ma intereseaza cine ma voteaza si nici cum.
Care imi spune si mie cum pot sa pun pe cineva pe lista neagra?
March 2nd, 2008 at 9:26 pm
Cristiana , asta e problema lor daca sunt obsedatzi de note de 1 , la urma urmei ei muncesc pentru a-shi face 15 mii de conturi … dar eu nu accept sa primesc la fiecare nota de “1″ data , cate un mesaj privat. Sa fie clar !!!
March 2nd, 2008 at 9:39 pm
<>
1. ce va face sa credeti ca sondajul e solutia cea mai buna? nu cred ca democratia este solutia cea mai buna in orice situatie [vezi Orientul Mijlociu...].
2. chiar daca decizia care o luati nu este bazata doar pe rezultatul votului, sondajul asta nu-si are rost. eu cred ca modul in care abordati problema e gresit!!!
v-am challanged sa testati voi administratorii sa vedeti ce patiti daca indrazniti sa dati o nota mica [mai bine v-ati orienta efortul in asta decat in poll-ul asta]. logic, din experienta, cunoscand tafna locala, atitudinea de ‘ochi pentru ochi’ si ‘pile si relatii’ votarea asta nominala nu face decat sa promoveze kitschul si sa saboteze muzica buna.
nu este clar care e viziunea si misiunea voastra ca organizatie- aveti vre-una? daca nu, cred ca ar trebui sa incepeti de aici si dupa ce v-ati hotarat sa o afisati pe pagina de home a web-site-ului.
la fel cu ideea de ‘lista neagra’ [asta e o consecinta fireasca a experientei de votare nominala si mi se pare trist ca v-ati irosit gandirea si ati gasit solutia asta ca sa contracarati razbunarile]- inteleg ca vreti sa fiti umoristici dar ideea in sine e mai potrivita pentru mafiotii rusi sau italieni decat pentru un site care promoveaza muzica. imitati utube daca nu altceva- block user de la schimbul de mesaje, sau daca e dorit ‘disable rating/commenting’ pentru fishier.
si mai aveti si chestia cu prietenia- nu pot sa subscribe la un site fara permis!!! care e ideea?! vedeti din nou utube, cum se face in lumea larga!
si asa ca sa inchei- ati putea sa fiti mai considerati in a raspunde email-urilor trimise de subscribers-ii siteului vostru.
March 3rd, 2008 at 10:13 am
Ca sa se ajunga la un armistitiu, cel mai bine ar fi se existe un singur tip de vot (ala de 5 stele), nu 5 cate sunt acum. Votezi bine, nu votezi, al doilea bine. Ca merita sau nu 5 stele respectivul fisier, ramane un mister; dar in acest mod simplu veti face fericiti o gramada de manel.. pardon, de acei utilizatori care nu accepta alta “valoare fara numar fara numar fara numar” decat cea de 5 stele.
March 3rd, 2008 at 12:41 pm
Alice nu face discriminari , vorbeshte doar de subiectul asta … ca sa nu ma iau shi eu de tine ok ?!
March 3rd, 2008 at 3:27 pm
FantAssPartz: Mai marmota vopsita, controleaza-te sau stai naiba-n rezervatie alaturi de “chiparosii” tai. Nu vezi cat de prost poti fi mai tampit educatule. Incepi cu amenintari pentru ca o persoana si-a spus parerea. Da ce sa ceri, daca neuronu tau e singur si nu are cu cine se sfatui si sa ia decizii. Si alice nu a facut nici o discriminare , dar uite ca acuma fac eu, fata de tine, si nu e vb. de rasa aici, e vorba de prostie. Si tu baiete esti discriminat pentru ca esti un lider al acestei paturi sociale: prostii.
March 3rd, 2008 at 4:02 pm
Eu cred ca e simpla treaba,care vor sa vada cine i-a votat, sa se uite cine i-a votat,pe cand cei ce nu vor sa stie cine i-a votat ,sa nu se uite la partea cu voturi.
March 3rd, 2008 at 4:51 pm
BladeBV , (itzi pronuntz nick-ul corect ca nu-s prost-crescut ca tine , la fel cum ai zis shi tu de mine) ,
eu in primul rand: nu am insultat-o pe Alice sa ma insultzi tu pe mine
eu in al 2 lea rand: nu te-am insultat pe tine sa ma insultzi tu pe mine
eu in al 3 lea rand: nu sunt tzigan sa ma faci “chiparos alaturi de ceilaltzi”
eu in al 4 lea rand: nu am amenintzat pe nimeni , doar ma deranjeaza sa shtiu ca eu sunt injurat pentru anumite versuri care le ascult shi pentru un ritm al unui gen de melodie (lucru care total nu am de a face cu asha ceva)
eu in al 5 lea rand: ” Si tu baiete esti discriminat pentru ca esti un lider al acestei paturi sociale: prostii. ”
Copilash , hai sa tragem nishte concluzii din toate aceste 5 acuzari.
Eu nu sunt un tzigan borat shi traiesc intr-o zona rau-famata , pe care crezi tu ca asta este mediul meu. Sunt un baiat normal , care asculta acest gen pentru ca versurile (mai ales cele de dragoste) ma regasesc in ele, shi este normal sa-mi placa.
NIMENI nu are dreptul sa se ia de mine shi sa ma injure , atata timp cat eu nu cant acest gen de muzica shi nu-l sponsorizez pe piatza , eu sunt doar un fan al acestui gen , nu shi un solist … cum ai facut tu de m-ai injurat cum ai invatzat pe strada.
So , nu ma face pe mine incult ca nu shtii ce studii am shi habar nu ai prin cate am trecut eu , asha ca stai bland in banca ta shi nu mai injura omul dandu-te shmeker in spatele ecranului ca nu shtii in realitate cine este.
Tu shi ceilaltzi anti-manelishti confundatzi o parte din fanii manele cu cealalta parte de tzigani. Ei bine wake up girls , e timpul sa shtitzi ca mai sunt shi oameni calumea (nu referitor la mine , sa nu fie vreo aluzie) care asculta acest gen datorita pasiunii traite pt versurile respective.
Eu i-am zis lui Alice ca ma iau de ea pentru ca ce a zis ea , a fost pe scurt shi identic cu al tau , numai ca tu ai zis direct.
Daca eu sunt un prost shi fel de fel de caracterizari adresate , tu cum te consideri vazandu-te ca injuri ca un tzigan (lucru care ai dat dovada , daca zici de altzii comparandu-te cu tine shi cu faptele tale) ?!
To be or not to be ?! This is the question
March 3rd, 2008 at 8:09 pm
ma bag si eu in seama ca sa inteleg o chestie, poate nu stiu sa citesc…unde s-a luat utilizatorul Alice de utilizatorul FanTaSy…am “rasfoit” postul asta de doua ori si nu am gasit nicaieri…..
March 3rd, 2008 at 8:16 pm
Mai bine sa ramina secret ptr a nu crea divergente,ca sint tot felu de,, oameni”care isi dau cu parerea,… Numai ca sa insulte sau sa jigneasca sa se simta altii prost nu merita…
March 3rd, 2008 at 8:20 pm
Eu ascult manele , shi era vorba ca Alice incepuse sa faca baza pe seama asta de ceilaltzi manelishti (nu vorbesc de mine neaparat) dar nimanui nu i-ar fi convenit
March 3rd, 2008 at 8:44 pm
Ok, hai că iar am râs! Unde dai şi unde crapă! Oricum, ce e al vostru, e chiar al vostru, aveţi umor, mânca-v-aş!
Fantasy, iubire din partea mea poţi asculta şi posta orice fel de muzică vrei, nu-mi place, nu ascult. Punct. Dacă ar fi după plăcerile mele 90% din upload-uri ar dispare. Noroc că nu e!
Dar să revenim la oile noastre: dacă ai primi un mesaj de felicitare ori de câte ori ai vota cu 5, ţi-ar plăcea?!
Eu niciodată nu am scris cuiva care mi-a votat negativ upload-urile, de fapt nu trimit mesaje, şi-i blochez pe toţi cei care au obiceiul ăsta tembel să mă sufoce cu noile lor upload-uri, dorinţa de-a ascuta sau vedea o melodie/ videoclip cred că ar trebui să ţină numai de tine, şi nu să-ţi fie impusă prin tot felul de mesaje de promovare care mai de care mai penibile.
Repet: Crocodilule veşnic adormit: eu sunt pentru blocarea IPului conturilor multiple şi pentru ştergerea celor care nu au uploaduri, în rest lasă-i domnule să voteze cu 1, dacă aşa se simt ei bine, de ce să le stricăm mica plăcere, poate că o fi singura, mai ştii?!
March 3rd, 2008 at 9:17 pm
Va rog cum pot lua legatura cu un moderator?
March 3rd, 2008 at 9:38 pm
un 5 stele pentru Cristiana si comentariul ei…
o stea nu este vot negativ..e vot…as prefera, la urma urmei(desi pe mine ma intereseaza NU voturile) o stea decat nici una…..inseamna totusi ca cineva s-a uitat la fisierele mele…..
March 3rd, 2008 at 9:49 pm
Chiar asa…sunt in asentimentul lui BladeBV (chiar daca esti cam dur), alhambra si altii cu astfel de pareri!Acest site este impanzit de “razboinici”! Transparenta voturilor, personal nu ma intereseaza, eu notez doar daca-mi place ceva, nu ma obosesc sa arunc cu stelute in fisierele ce nu prezinta interes pentru mine!Daca tot e sa ramana “transparenta”, eu propun recatalogarea stelutelor, in sensul ca poate o steluta suna cam dur “naspa” , iar totodata ar putea fi chiar un paradox aici pentru ca odata ce votezi cu stelute, consider ca este ceva care ti-a trezit interesul!Important este ca a fost notat fisierul, deci cineva ti-a luat in considerare efortul.
)) poate s-ar mai calma spiritele!
Asa (desi destul de improbabil
De asemenea, o alta situatie benefica pentru calmarea spiritelor si asa incinse excesiv, ar fi alegerea utilizatorului care face upload sa refuze din start orice votare a fisierului publicat!
Imi place acest site, dar intr-adevar exista un nivel de subcultura alarmant care se perinda pe aici, poate ar trebui sa fiti mai putin permisivi cu cei care nu-si pot stabili ei insisi limitele.
March 3rd, 2008 at 10:12 pm
Dia am râs la faza cu “nivelul de subcultură alarmant”! Îţi place sau nu, ăştia suntem, şi nu cred că este moral, uman, inteligent şi cult (LOL) să-i dai în cap celui de lângă tine pentru că este ALTFEL, pentru că-i place alt gen de muzică, pentru că se îmbracă ca dracu sau pentru că nu ştie gramatică! LOL! Detest manele şi muzica disco, iar dacă vreau să ascult numai Mozart îmi fac un playlist, nu pot avea pretenţii absurde pe un site public! Eu cred că ceea ce ar trebui să ne preocupe într-adevăr ar tb să fie lărgirea propriului orizont cultural, nu măsurarea/ clasificarea celui de lângă noi. Zic şi eu, nu dau cu paru’!
March 3rd, 2008 at 11:00 pm
Sa fie vizibile!!!
March 3rd, 2008 at 11:18 pm
INTREBAREA ESTE CLARA: “DA SAU NU” ?
FITI CONCISI SI RASPUNDETI SCURT.
PUTETI SA VA PLATITI POLITELE ,DACA ACESTA ESTE SCOPUL VOSTRU,IN ALTA PARTE.
ESTE CORECT SI CINSTIT SA SE AFISEZE ATAT NOTA CAT SI CEL CE A DAT-O.IUBITORII UNUI ANUMIT GEN DE MUZICA,INDIFERENT CA ESTE MANEA SAU LAUTAREASCA ,VOR VOTA DUPA CUM SIMT EI GENUL RESPECTIV.
EGO-UL MEU NU INTRA IN REZONANTA CU MANELELE,ASA CA NU VOI VOTA NICIODATA O MANEA. DACA(PRIN ABSURD)AS VOTA, MAI MULT DE 1* NU AS DA.
DE CE AR TREBUI SA SE SUPERE CINEVA?
DUPA CUM AM MAI SPUS,1* ESTE MAI MULT DECAT NIMIC.
March 4th, 2008 at 12:06 am
Cristiana nu-mi zice , in primul rand “iubire” , shi in al 2 lea rand , crede-ma ca putzini ar da mesaje cu felicitari pentru vot de 5* , fatza de catzi dau mesaj de felicitari pt 1* . In fine ramai pe ideea ta , la urma urmei Dumnezeu nu se intzelege cu Satana , shi fiecare cum vrea , oricum la ora actuala , Trilulilu pentru mine a ajuns Yahoo Messenger. (SPAM PRIVAT LA GREU) , nu mai e cum era acum 1 an de zile cand m-am inscris , pace shi linishte. Acum totzi copiii revoltatzi se ataca la orice nota primita de 1* , ca shi cum le-ar fi fost luata jucaria. Ce ma intereseaza pe mine k e ala afectat de nota care i-am dat-o ?! Daca mie nu-mi place poza / video / audio-ul respectiv , sunt obligat sa dau 5 , ca sa nu fiu injurat ?! fitzi serioshi copilashi shi vedetzi-va de treaba ! get a life
March 4th, 2008 at 11:52 am
nu-mi place mel deloc
March 4th, 2008 at 11:52 am
o prostie
March 4th, 2008 at 12:13 pm
In final conteaza bunul simt al utilizatorilor in oricare din variante.
Eu postez aici o melodie pentru a fi ascultata si de alte persoane, in special de cele carora le place, si nu pentru a primi cine stie ce trofeu.
Dar si sistemul de notare este putin deficitar.
Intre “destul de misto” (4 stele) si bestial (5 stele) cred ca mai sint citeva trepte.
Cum as nota eu un cintec foarte bun, mai bun decit “destul de misto”, dar pe care nu il consider bestial?
March 4th, 2008 at 12:47 pm
dinica aici totzi copiii ashtia nu shtiu sa piarda … shi totzi for sa aibe trofeu mare de 5*
March 4th, 2008 at 6:13 pm
Se pare ca despre altceva ar trebui sa discutam . De ce cade site-ul atat de des ? Iar nu sunt servere ? Neogen merge mult mai bine. Ca daca site nu e , nimic nu e . Nici note , nici comentarii.
March 4th, 2008 at 6:59 pm
Reginald intra la “Lista cu probleme” si o sa vezi ca de ceva timp tot scriu pe acolo ca siteul se misca infect da` nu imi raspunde nimeni…intre timp noi trebuie sa votam daca sa fie voturile vizible sau nu…ce gluma proasta…mai bine ar fi fost “cum va merge siteul? bine-prost” … ma intreb ce s-a intamplat cu serverele alea de la schimbau acu` ceva timp…
PS: 504 Gateway Time-out
March 4th, 2008 at 7:17 pm
Pe mine nu ma intereseaza cine-mi voteaza fisierele si nici daca le voteza.Scopul meu pe acest site,este sa postez ceva ce userii cauta,si nu sa iau note!
March 4th, 2008 at 7:32 pm
totul ar fi prfect la acest site dak ar avea si o sectiune”download” poate va ganditi la asta si imi veti da un raspuns.
March 4th, 2008 at 10:11 pm
Dar sa raspundem si la intrebare . Cind iti scrie cineva un comentariu , stii cine ti l-a scris ? Stii ! Cind iti transmite cineva un mesaj privat , stii cine ti l-a scris ? Stii ! Atunci de ce sa nu stii si cum te voteaza acel cineva ? Dupa ce logica comentariile si mesajele trebuie sa fie transparente iar voturile nu ? Ce ar avea voturile atat de malefic incat ar trebui sa fie secrete ?
March 5th, 2008 at 5:22 am
Lizuca de ce nu-l rogi chiar tu?! (Cool faza cu no comments, dar totuşi sciseşi un comment!
)
Aaa… şi subscriu la postarea cu desele căderi ale site-ului, ş eui am reclamat o vreme, după ce-am văzut că vb singură am decis să o las baltă, oamenii or fi ocupaţi să cheltuie banii ăia mulţi obţinuţi din site!
March 5th, 2008 at 10:31 am
“Accesul la acest fisier este restrictionat”
)))) … nu mai pot de ras….dau pe orice clip si imi da mesajul asta…tre sa dau back si sa intru iar…eu cred ca ar trebuii sa ramana vizibile voturile pentru ca oricum nu mai poti sa intri pe clipul respectiv
))) …. si m-am saturat sa ma duca pe blogul asta unde titlu este “Ce mai face Crocodilul” … poate nu ma intereseaza ce mai face … Crocodilu ar trebuii sa cumpere niste servere pentru Trilulilu si eventual si niste banda de la providerul lor.revoltat990 care moderatori? astia nu au treaba ma cu useri, nu raspund la intrebari nu fac nimik…ei sunt buni cu laudatul…ca ei sunt cel mai tare site, numaru 1 bla bla…oricum o stea e mult…astia nici o stea nu merita, avand in vedere ca ei isi castiga banii de pe urma celor care urca clipuri…nu din munca depusa de ei…nu au nici macar bunul simt sa raspunda la intrebari, nici aici nici in “Lista cu probleme”…de ce ati mai creat-o ma daca nu raspundeti? nota 0 pentru stafful Trilulu….
March 5th, 2008 at 10:35 am
omg whadda loosers ! nu mai acuzatzi bah moderatorii shi administratorii … shi lasatzi pe altzii sa-shi exprime parerea la blog-ul asta , Trilulilu a fost , este shi va fi the best.
March 5th, 2008 at 10:56 am
yeah sure….whatever…”bah” manelistule (am citit mai sus si nu am putut sa nu iti retin gusturile alese) nu mai vorbi “bah” cu “bah”…asa zice Guta sa scrii cu sh si tz…s-a trezit si el sa se bage in seama…tu esti the best bah..:)))) tu si cu Guta are the best…vezi data viitoare poate te exprimi mai frumos fara “loosers”, fara sa jignesti pe cineva…vezi daca i-ai laudat poate iti da si tie un tricou cu Trilulilu sa il porti in timp ce cauti manele pe Trilulilu…retard…
March 5th, 2008 at 1:46 pm
lol =))
March 5th, 2008 at 1:48 pm
Mesajele de spam (cum este cel scris mai sus de @abc), mesaje cu care s-a umplut Trilulilu în ultima vreme sunt alte dovezi ale neputinţei, nepăsării sau indiferenţei staff-ului. În altă parte, astfel de reclame idioate n-ar fi rezistat nici 5 minute, iar userul ar fi fost banat fără preaviz.
March 5th, 2008 at 9:42 pm
Romanii, din mosi stramosi, au avut un telent deosebit de a-si da cu stangul in dreptul. Daca toate merg bine, de ce n-ar merge ceva si prost? Daca avem prieteni, de ce sa nu avem si dusmani? Asa ca stuff-ul Trilulilu, prin ideea votului vizibil, ajuta la conservarea traditiilor romanesti…
March 6th, 2008 at 12:43 am
Voturile sunt orientative, conteaza pana la urma de cate ori au fost ascultate , vizionate, etc, potarile
March 6th, 2008 at 9:15 am
@ewe, asa e, conteaza ascultarile, trecerile la favorite, pe bune, chiar nu conteaza voturile, dar nu prea-s multi de aceeasi parere cu mine, vad…..eu vedeam site-ul asa, ca un fel de baza de date, unde cauti ce te intereseaza, nu mergi pe principiul ”l-a votat lumea ma uit, nu l-a votat nu ma uit”, ca asta-nseamna un minunat spirit de turma de care incerc in fiecare zi sa ma dezic (nu stiu cat reusesc
).
) consider ca 1. razbunarile nu merita efortul, e doar un site, ce Dumnezeu !, 2. suntem toti numa` buni de un studiu psihologic asupra reflectarii personalitatii si trasaturilor de caracter in lumea virtuala :p, asa ca….. ma duc sa lupt cu alte mori de vant, aici balaurul m-a rapus
Iar pentru cei care sustin cu tarie ca ”dom`le, tre` sa votam si sa stim cine/ce/cum/in ce fel ca sa-i dam la cap – virtual, evident – daca nu e de aceeasi parere”, personal (deci total subiectiv
March 6th, 2008 at 6:02 pm
as vrea sa da ti posibilitatea sa voteze toti utilizatori de trilulilu ,indefernt daca e logat sau nu ,si sa stergeti dublurile ca e situl plin de asa ceva,ca doar aveti timp destul sa faceti treaba asta ,ca de ati angajat oameni cu cv plin de pc cunostinte,vad ca nici acum nu sa luat o hotarare in privinta voturilor ,si as mai dori sa ii blocati pe cei care injura si lasa comentari cu p… si cu pi… ca coment la diferite fisiere nu de alte dar vad si copiii ,iar pt cei care vad voturi vizibile sau nu ,nu inteleg dece atata circ ,pt ca nici 1%din fisere nu le apartin ,restul sunt copiate prin diferite metode si puse la randul lor pe site ,prea putin sunt cei care isi pun filme sau audio,imagini personale ,chiar nu va inteleg de va stresati atat sunt cumva ale voastre,dar de traim in romania si asta ne ocupa tot timpul,voie buna ma inclin vb unui om de marca inregistrata
March 6th, 2008 at 6:07 pm
pt cei care zic ca nu pot acesa fisere cu 18+ mai verificati data de nastere din contul vostru uneori e se schimba singura ,cum nu stiu la mine sa schimbat de 10 ori de cand am contul ,iar daca dupa acesta operatiune tot nu merge fiserul18+ atunci e sters ,dar nu incercati la fiesiere mai vechi de o saptamana, bafta
March 6th, 2008 at 8:34 pm
LOL la faza cu “p”urile! Mihai eu chiar mă “stresez” pentru că am upload-at numai poze proprii.
March 7th, 2008 at 12:24 am
cristiana ,ok tu faci parte din aia 1%la suta si deci ai avea niste motive dar trebe sa fii mai buna decat toti prostii de site nu are importanta ce stea iti da ,trairea ta atunci cand ai facut pozele {nu stiu ce poze ai si nici id de site nu il stiu }iti ramene tie si nimeni nu poate simti ce ai simtiti tu inelegi ce vreu sa zic ?hai te pop dolce http://www.trilulilu.ro/tunderboy23,adresa linkul meu .bye
March 7th, 2008 at 1:09 am
scuze asta e un link spre contu meu http://www.trilulilu.ro/tunderboy23/1c3590dfc51244
March 7th, 2008 at 12:10 pm
FanTaSy , subscriu. Mi se pare de bun-simt ceea ce spui.
March 7th, 2008 at 10:45 pm
Ei , dar e vineri . Cine vrea sa-i apara un fisier duminica seara ar fi bine sa-l uploadeze de pe acum
))))))))))))))))))
March 7th, 2008 at 11:48 pm
http://www.trilulilu.ro/Dragomara. Şi aici sunt eu.
Week end plăcut, copii!
March 7th, 2008 at 11:49 pm
Mă rog, aci: http://www.trilulilu.ro/Dragomara/7fe44cbdd45769.
March 8th, 2008 at 4:48 pm
nu stiu ce vi se pare in neregula cu voturile.utilizatorul trebuie sa se orienteze dak acea piesa merita sau nu pusa la favorite.cine a inceput cu toata prostia asta e un tampit…………cu tot respectul si bun simtul
March 8th, 2008 at 4:53 pm
cei care nu vor voturi,RENUNTATI,ca nu aveti nici 0 sansa……sa va fie clar
March 8th, 2008 at 7:02 pm
Am râs să mor când mi-am reascultat, vorba vine, melodiile!! Cineva-mi tot ţipă în absolut orice melodie vreau să ascult!
———–
Carevasăzică dete iama prin site un hacker!
March 8th, 2008 at 7:03 pm
Cred că a venit vremea să punem de colivă!
March 8th, 2008 at 7:16 pm
ce e cu tipatul ala ca si la mine se aude la toate melodiile (adica nu mai e melodia se aude un tipat)?!?!
PS: sa ma chemati cand ii faceti de 6 saptamani
March 9th, 2008 at 9:45 am
as vrea sa stiu si yo dc mi-au disparut commenturile de la fisiere X-(
March 9th, 2008 at 9:46 am
as vrea sa stiu si yo dc mi-au disparut commenturile de la fisiere X-(.????????????????????
March 9th, 2008 at 10:59 am
Draga Sergiu, multumim foarte frumos pentru cadoul de 8 martie, adica “trilul” ala deosebit de sonor peste care dai cand accesezi un fisier audio… si probabil v-ati gandit si la sanatatea noastra vizuala cand ati sters TOATE comentariile; mai bine v-ati fi gandit sa puneti o “perdea” peste chestii precum fisierele cu iubita lui Prigoana junior, nunta nonconformista sau, scuzati expresia, funduri si “balcoane” expuse pe prima pagina, pentru educarea si inaltarea spirituala a tineretului de varsta foarte minora de pe plaiuri mioritice… Faceti urgent o deratizare pe site, altfel, vorba lui Conu’ Iancu Caragiale, “se duce draqului giudetul”… si, cum spunea mai sus Cristiana, ne pregatim de coliva. Ar fi mare pacat, nu esti de acord?
March 9th, 2008 at 11:01 am
De ce au disparut comentariile. Fara ele nu m-ai e niciun farmec
Si melodii care un tipat . Asta e golanie pa fata
March 9th, 2008 at 11:15 am
o completare: apropo de “perdeaua” de pe fisierele care contin nuditate in procente variabile, nu e vorba sa fim pudici si decenti in exces, ci doar de putina atentie; n-ai sa vezi pe prima pagina a YouTube asa ceva, ci doar daca faci un search specific pe un asemenea subiect.
March 9th, 2008 at 12:47 pm
cum spuneam,cn a facut asta e un tampit…….fara nici o scuza…..si bun simt…….fratilor,ati intrecut masura
March 9th, 2008 at 2:19 pm
VA BATETI JOC!
Asta se intampla. Daca tot sunt probleme, nu puteati sa ne anuntati, macar sa faceti un post pe blogul care tot ni se incarca de parca pe asta l-am cere….
March 9th, 2008 at 3:18 pm
am aceeasi intrebare:de ce au disparut comentariile??? renunt la “trilulilu”daca nu le lasati vizibile!!! asa vedeam si noi parerea altora si ne faceam prieteni!!! rusine!!!
March 9th, 2008 at 4:16 pm
De ce Au disparut commmneturile la fisiere?
March 9th, 2008 at 4:40 pm
Ceva deosebit este realizat la nivelul site-lui TRILULILU, felicitari!
March 9th, 2008 at 5:10 pm
Este un site care imi petrec aproximativ minim 4 ore pe zi, si deci las la aprecierea dvs. sa votati s-au nu melodiile pe gustul fiecaruia, si gusturile nu se discuta. Multumesc pentru sansa de a asculta, viziona, posta. O zi buna si ceea ce-mi doresc mie va doresc si voua!
March 9th, 2008 at 6:28 pm
cred ca daca nu pot sa-mi mai ascult nici fisierele proprii, o sa incep sa le sterg.
March 9th, 2008 at 7:17 pm
Rooxx la râs citindu-ţi comentariile.
) Oricum, azi Trilulilu a mers ceva mai bine, adică după încercări repetate am reuşit să încarc ceva muzică şi imagini.
Oricum, trebuie să recunosc că şi eu mi-s dezamăgită de implicarea moderatorilor/ administratorilor Trilulilu, dar probabil că or fi ocupaţi să cheltuie banii… aşa că mai avem de aşteptat.
March 10th, 2008 at 6:56 am
Nu stiu cese intampla cu alti dar la unele fisiere publicate de mine apare doar un tipat de femeie.
Inca nu mmi s-au sters comentarii dar nu se stie
CE SE INTAMPLA???????????
March 10th, 2008 at 12:37 pm
si la mine, o groaza de fisiere corupte, si-o fi bagat dracu coada?
March 10th, 2008 at 2:13 pm
Eu zic sa nu faceti voi (trilulilu) experiente pe pielea voastra. Au fost altii care s-au gandit mai mult cand au hotarat ca voturile sa ramana confidentiale. Confidentialitatea asigura sinceritatea, asta v-o spune orice specialist in sondaje. Deci va sfatuiesc sa nu inventati voi roata patrata.
March 10th, 2008 at 3:27 pm
Ar mai fi ceva de spus. Regulile acestui site nu trebuie sa dea satisfactie in primul rand celor neperformanti . Adica spectatorilor . Ci celor performanti. Adica uploaderilor . Fara uploaderi nu exista site-ul. Dar am constatat ca spectatorii se lupta cu dintii si cu ghearele pentru dreptul lor de a putea injura in deplin anonimat . In timp ce uploaderii doresc sa stie macar cine i-a injurat. Imi place sa cred ca meciul va fi castigat in cele din urma de catre uploaderi. Fiindca e greu sa consideri dorinta lor ca fiind nelegitima.
March 10th, 2008 at 6:05 pm
a fost un site frumos dar si-a bagat dracu coada …sant o multime de fisiere cu tipat de femeie ..dar acum nu mai pot asculta nimic pt ca mi se cere peste tot ADOBE FLASH PLAYER 7 ….de ce fratilor????eu vreau sa ascult cum era mai inainte ..nu vreau sa upgradez nimic nou ..nu cred ca e o solutie si cineva isi bate joc pur si simplu…exista muzica pt toate gusturile si cum” de gustibus non disputand.”,fiecare cu ce-i place …regret ca site-ul s-a transformat in camp de lupta absurda …oare exista moderatori care sa faca ordine pe site sau ii distreaza toata situatia?
March 10th, 2008 at 6:14 pm
Eu optez pentru varianta a 2-a, cea în care moderatorii se distrează pe seama noastră.
March 10th, 2008 at 8:19 pm
da da da da
March 10th, 2008 at 10:11 pm
RUSINE !
De ce nu vorbiti adminilor si moderatorilor? Nu gasiti scuze rezonabile, sau pur si simplu vi se rupe de noi?
Sunteti depasiti de evenimente? Trageti “oblonul” si inchideti “pravalia” daca nu sunteti in stare sa mentineti un site la un nivel minim de decenta din punct de vedere al functionarii dar si al continutului. Macar anuntati-ne ce aveti de gand, sa stim si noi ce-avem de facut. Ne mutam cu totii la altii mai competenti si mai seriosi. Asta vom face, daca ne mai tratati cu c*ru’
Intr-o zi veti ramane doar cu cei care au facut posibil ca pagina de deschidere sa contina upload-uri de toata jena. Pe ei ii meritati, pentru ca pe ei i-ati incurajat prin atitudinea voastra.
In orice caz tacerea voastra va acuza!
March 11th, 2008 at 7:57 am
buna
March 11th, 2008 at 9:07 am
Catre admini: ce faceti cu cei care au dat note mici inainte de noua si extraordinara facilitate de vizualizare a notelor ? Oare puteti schimba peste noapte regulile? Trebuiau anuntati in prealabil utilizatorii ca sa-si retraga notele mici. In acest moment exista tot felul de mesaje de amenintare venite din partea celor care au primit note. Cu ce sunt de vina cei care au dat note mici ? Ei si-au exercitat dreptul de a da note intre 1 si 5. Trilulilu trebuia sa excluda toate notele mici si sa pastreze doar nota 5 si apoi sa introduca nemaipomenita “facilitate” de a vizualiza notele… Oare Trilulilu este perfect peste tot si singura problema ramasa este lista cu note care provoaca flame-uri ?
March 11th, 2008 at 11:10 am
Pot să răspund eu?!
Încet, dar sigur, tot adumând câte un 1 va ieşi în final şi un 5.
Trilulilu nu este deloc perfect, dar ce mai contează?! Bun sau rău, imprefect sau super, el e al nostru, cu el tb să votăm, vorba vine!
Weekend-ul trecut i-am dat un 1, să sperăm că săptămâna asta vom sta ceva mai bine.
March 11th, 2008 at 7:26 pm
poi …nush dak chestia asta ar trebui rezolvata acuma:) crek sunt alte lucruri pe care le-ati putea imbunatati pe site, alte optiuni..la cautare de exemplu…sau sa dati posibilitatea utilizatorului sa isi creeze o lista cu filmuletele care vrea sa le vada la un moment dat…..si nush alte chestii…
March 11th, 2008 at 8:01 pm
Notele ca notele, dar cum stam cu traficul?
Azi cel putin nu am reusit sa ascult nici macar o melodie pina la final fara intreruperi.
O melodie de 3 minute o ascult integral in 15-20 minute.
A mai facut cineva un comentariu referitor la abandonarea acestui site si
mutarea pe altul.
Ma bate gindul sa fac la fel pentru ca prea des se intimpla astfel de sincope.
March 11th, 2008 at 9:01 pm
Ce se intampla cu melodiile de nu pot sa le ascult? Nu se deschide nimic si daca se deschide le ascult in 4 ore nu 3 minute sau 4! Iarasi probleme cu serverele sau cum s-or numi ele?Pacat ca se intampla astfel de probleme. Sunt clipe cand vreau sa visez si ……………..NU AM PE CE!
Rog pe cei care se ocupa cu administrarea acestui site sa rezolve aceste mari inconveniente!
March 13th, 2008 at 12:01 pm
jessica stam anthony…
Man i just love your blog, keep the cool posts comin…..